Întrebări frecvente

Comanda ta

După plasarea Comenzii vei primi pe e-mail o confirmare de înregistrare a acesteia. ATENȚIE! Această confirmare nu reprezintă confirmarea efectivă a Comenzii și intrarea ei în lucru. Ulterior înregistrării Comenzii, un reprezentant al Atelier ANA Clothing te va contacta prin e-mail sau telefonic pentru confirmarea fermă a Comenzii, a detaliilor sale și a termenului de livrare. Odată confirmată Comanda, aceasta se dă în lucru și nu mai poate fi modificată sau anulată.

Dacă ai nedumeriri în ceea ce privește măsura comandată, te rugăm să ne comunici acest lucru în momentul în care te contactăm pentru confirmarea comenzii. Noi ne vom asigura că măsura aleasă este cea potrivită, lucru pentru care este posibil să îți solicităm unele măsuri suplimentare.

Îți oferim consultanță gratuită în alegerea modelului potrivit pentru tine. Pentru aceasta, ne poți contacta: prin e-mail, la adresa contact@anaclothing.ro; utilizând formularul de contact disponibil în pagina Contact; telefonic/WhatsApp, la nr. de telefon 0766 755 372; direct prin căsuța de chat prezentă pe Site. 

Comanda poate fi modificată până în momentul în care te contactăm pentru a o confirma. După ce comanda este dată în lucru, aceasta nu mai poate fi modificată.

Pentru a modifica o comandă ne poți contacta: prin e-mail, la adresa comenzi@anaclothing.ro; utilizând formularul de contact disponibil în pagina Contact; telefonic/WhatsApp, la nr. de telefon 0766 755 372; direct prin căsuța de chat prezentă pe Site.

Comanda poate fi anulată până în momentul în care te contactăm pentru a o confirma. După ce comanda este dată în lucru, aceasta nu mai poate fi anulată.

Pentru a anula o comandă ne poți contacta: prin e-mail, la adresa comenzi@anaclothing.ro; utilizând formularul de contact disponibil în pagina Contact; telefonic/WhatsApp, la nr. de telefon 0766 755 372; direct prin căsuța de chat prezentă pe Site. 

Majoritatea produselor pot fi văzute și probate în atelierul nostru din Cluj-Napoca. Ne poți face o vizită în atelier programând o întâlnire.

Pentru a programa o întâlnire ne poți contacta AICI.

Majoritatea produselor pot fi văzute și probate în atelierul nostru din Cluj-Napoca. Ne poți face o vizită în atelier programând o întâlnire.

Pentru a programa o întâlnire ne poți contacta AICI.

Pentru orice detaliu legat de statusul comenzii tale, ne poți contacta, menționând numărul comenzii, astfel

  • prin e-mail, la adresa comenzi@anaclothing.ro;
  • utilizând formularul de contact disponibil în pagina Contact;
  • telefonic/WhatsApp, la nr. de telefon 0766 755 372;
  • direct prin căsuța de chat prezentă pe Site.

Plată & Livrare

Metodele de plată acceptate sunt NUMERAR/CARD la livrare prin curier/ridicare din atelier și CU CARDUL prin procesatorul de plăți NETOPIA Payments

Prețul fiecărui Produs este cel afișat pe Site, fără alte costuri ascunse.

Prețul poate să difere în cazul în care se optează pentru personalizarea Produsului prin opțiunea Produs la comandă” care presupune solicitarea unui material diferit față de cel din care este creat Produsul, solicitarea de modificări la modelul inițial (lungime, detalii etc.). Aceste aspecte sunt posibile și trebuiesc menționate în momentul în care se plasează comanda în câmpul dedicat, Prețul final urmând a fi comunicat, în acest caz, în momentul confirmării comenzii. 

Cardurile acceptate pentru plată sunt de tip Visa/Mastercard.

Livrarea produselor se realizează pe întreg teritoriul țării prin intermediul firmei de curierat Sameday. Livrarea este GRATUITĂ la Easybox. Livrarea prin curier are un cost de 15 lei. Timpul de livrare comunicat de firma de curierat este, în general, de 24-48h, excepție făcând perioadele mai aglomerate din an, când timpul de livrare poate să ajungă până la 72h.

În cazul în care se dorește, există și posibilitatea de a ridica personal produsul de la atelierul care se află în Cluj-Napoca. Ridicarea personală se face în urma confirmării finalizării comenzii și programării unei întâlniri pentru ridicare comandă în atelier. Ridicarea personală este GRATUITĂ. 

Comanda va fi expediată în momentul în care aceasta este finalizată, termenul de execuție* variind între 3 și 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, în funcție de produs. Acesta este specificat la fiecare produs în parte.

*Termenul de execuție se poate prelungi până la maxim 20 de zile lucrătoare în cazuri excepționale, spre exemplu: în perioadele aglomerate, în cazul în care materialele necesare pentru realizarea produsului nu sunt disponibile pe stoc etc. Aceste situații vă vor fi comunicate în momentul confirmării comenzii.

Timpul de livrare comunicat de firma de curierat este, în general, de 24-48h, excepție făcând perioadele mai aglomerate din an, când timpul de livrare poate să ajungă până la 72h. 

În cazul în care se dorește, există și posibilitatea de a ridica personal produsul de la punctul nostru de lucru din Cluj-Napoca. Ridicarea personală se face în urma confirmării finalizării comenzii și programării unei întâlniri pentru ridicare comandă în atelier. Ridicarea personală este, de asemenea, GRATUITĂ. 

Politică de retur

Ȋn conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, produsele comandate pe măsuri standard, conform încadrării în tabelul de măsuri, pot fi returnate GRATUIT în termen de 14 zile calendaristice.
Returnarea produselor se va face gratuit și în cazul în care acestea necesită reparații și modificări (vezi secțiunea Garanții).

Ȋn conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 Art.16 Lit.c, exercitarea dreptului de retragere este anulat în cazul furnizării unui produs confecționat după specificațiile tale. Produsele comandate pe măsuri personalizate, după specificațiile prezentate de tine, transmise atât prin formularul de comandă, cât și prin alte canale de comunicare online și telefonic, nu pot fi returnate.

Ȋn conformitate cu Legea nr.51 din 21 Ianuarie 2003, produsele ridicate din atelierul nostru nu se consideră comerț la distanța, prin urmare, acestea nu pot fi returnate nici dacă produsul a fost realizat pe măsuri standard, nici dacă a fost realizat pe măsuri personalizate. Înainte de ridicarea produsului din atelier, acesta va fi probat pentru a ne asigura că rezultatul este conform cerințelor dvs.

În cazul în care dorești să returnezi un produs este nevoie să ne trimiți o solicitare de retur prin formularul de contact sau prin e-mail, la adresa comenzi@anaclothing.ro.

Pentru returnarea unui produs: 

  • Verifică dacă produsul pe care dorești să îl returnezi este o măsură standard sau o măsură personalizată (deosebirea se face după eticheta de mărime a produsului)
  • Odată cu solicitarea de retur, este necesar să ne transmiți adresa corectă de ridicare a produsului care urmează a fi returat pentru a putea plasa o comandă de curier;
  • Odată cu solicitarea de retur, este necesar să ne transmiți un cont bancar pentru returnarea contravalorii produsului/produselor.

Produsele pot fi returnate în orice ambalaj care le protejează astfel încât să nu le fie afectată integritatea, ajungând la noi în aceeași stare în care au fost recepționate de tine, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

ATELIER ANA SRL va returna contravaloarea comenzii în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării în scris a solicitării de retur, prin virament bancar în contul specificat de tine  în solicitarea de retur.

Contact

Încă ai întrebari?